love-4u

**عاشقانه ترین ها **رو تجربه می کنی...*

love-4u

**عاشقانه ترین ها **رو تجربه می کنی...*

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی از امید به نام باران

سلام عزیزان. آهنگ زیبا و به یاد ماندنی از امید به نام باران رو برای دانلود براتون آماده کردم..

امیدوارم خوشتون بیاد..



گرید به حالم، کوه و در و دشت،از این جدایی..

می نالد از غم، این دل دمادم، فردا کجایی..

سفر بخیر..سفر بخیر.. مسافر من..

گریه نکن.. گریه نکن.. به خاطر من..


باران می بارد امشب، دلم غم دارد امشب..

آرام جان خسته ره می سپارد امشب..

در نگاهت مانده چشمم، شاید از فکر سفر برگرده امشب..

از تو دارم یادگاری، سردی این بوسه را پیوسته بر لب..

قطره قطره اشک چشمم می چکد با نم نم باران به دامن..

بسته ای بار سفر را، با تو ای عاشق ترین بد کرده ام من..


رنگ چشمت رنگ دریا، سینه ی من دشت غم ها..

یادم آید زیر باران، باتو بودم با تو تنها..

زیر باران با تو بودم.. زیر باران با تو تنها..


باران می بارد امشب، دلم غم دارد امشب..

آرام جان خستع، ره می سپارد امشب..

این کلام آخرینت برده میل زندگی را از سر من..

گفته ای شاید بیایی از سفر اما نمیشه باور من..

رفتنت را کرده باور، التماسم را ببین در این نگاهم..

زیر باران گریه کردم بلکه باران شوید از جانم گناهم..

این کلام آخرینت برده میل زندگی را از سر من..

کی رود از خاطر من، آخرین بوسه شبی ذر زیر باران..

رفتی و رفتم..........


لینک دانلود با کیفیت 128


لطفا نظر یادتون نره..

نظرات 20 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام.ممنون سایت عالی

فردیس جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:46 ب.ظ

واقعا لینکت قابل تحسینه بدون دردسر دان شد ایول دمت گرم

هستی دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:43 ب.ظ

مرسی عالی بود

احمد جمعه 16 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ب.ظ http://nasime-sharg.blogfa.com

درود،

خیلی گلی داداش، دمت گرم ها راحتی دانلود شد،
بازم ممنون و بدرود ...

باران شنبه 17 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:05 ب.ظ

عالی بود بیست بیست ممنونم من عاشق این اهنگم

فرید پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:58 ب.ظ http://http//farid75miyanali.com

خیلی خوب دانلود شد ممنون در ضمن اهنگ امید خیلی عالی بود

کامیار صادقی شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:27 ب.ظ http://karedarsi.blogfa.com

با سلام ممنون از شما خیلی دنبال این آهنگ گشتم
اجرتون با خدا

مریم یکشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 ق.ظ http://maryam1360. blogfa.com

سپاس

Mahyar شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:48 ب.ظ

موفق باشی...
کارت درسته

بیخیال یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:35 ق.ظ

دمت گرم،عالی هستی به خدا
خیلی راحت دانلود شد،من نیم ساعت دنبالش گشتم اما تو همه سایتا فقط پخش میشه ولی دانلود نمیشد

مهدی چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:16 ق.ظ

کلی باهاش خاطره دارم ممنون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:09 ب.ظ

۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰عالی بود

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:11 ب.ظ

۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰عالی بود
سایت زیبایی دارید

elena پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:43 ق.ظ

مچکرم بسیاااااار زیباست.
خیییییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییی ممنونم

امین سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:41 ب.ظ

دمت گرم.هم کیفیتش خیلى خوبه هم آهنگ کامله
تو بیشتر سایتها ناقص گذاشتنش

امیــــــــــــــــــــر محمد شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:43 ق.ظ

بهترین اهنگه امیده به نظرمن عالیه

سحر دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:06 ق.ظ

خیلی بی نظیره خیلی. دستت دردنکنه

صابر جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:51 ق.ظ

آهنگ کاملش رو ندارین؟آخه هر سایتی که میری کاملش رو ندارن.

[ بدون نام ] شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:38 ق.ظ

یه جایی دیدی هر چی راه پیش روته دیواره. اونطوری داغونم. عشق مسخره ما آدم ها نیست......

دانیال پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:47 ق.ظ http://haddad.blogsky.com

فوق العاده زیبا ...
ممنونم دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد